brak zdjęcia
Szkolenia z telefonicznej obsługi klienta
2016-01-22|Kategoria: Szkolenia / Kursy i Szkolenia

W bardzo wielu firmach klientów obsługuje się telefonicznie. W celu podnoszenia kwalifikacji wykonujących to zadanie pracowników organizowane są szkolenia - telefoniczna obsługa klienta. To wbrew pozorom trudna sztuka i wymaga solidnej wiedzy, aby przekuć ją w skuteczny kontakt z klientami. W czasie szkolenia "telefoniczna obsługa klienta" uczestnicy nauczą się nie tylko zasad prowadzenia rozmów z klientami, ale także nabędą umiejętność dostosowania się w rozmowie do klienta i przez to lepszego oddziaływania na jego psychikę. Równie ważne jest to, że nabędą oni umiejętność sprawdzania, czy zostali dobrze zrozumiani przez klienta.

Określ problem





Przeczytać warto:

Dobre warunki do nauki jazdy
Dobre warunki do nauki jazdy

Od lat działamy na lokalnym rynku jako profesjonalna szkoła jazdy. Gdynia to lokalizacja naszej szkoły i główny rynek, ale ofertę kierujemy także do zainteresowanych klientów z innych miast. Nasze kursy na prawo jazdy dotyczą zarówno kategorii B, jak i A. Ponadto organizujemy szkolenia doskonalące, pomagają...

Organizacja imprez weselnych i okolicznościowych
Organizacja imprez weselnych i okolicznościowych

Pałac w Jabłonnie oferuje organizację wesela. Warszawa to pobliskie miasto, więc oferta jest szczególnie atrakcyjna dla mieszkańców stolicy, którzy chcą uciec od zgiełku i zaproponować swoim gościom coś wyjątkowego. Jest tu dostępny park, właściwie nie jest to tylko pałacyk, a zespół parkowo-pałaco...

Firma zajmująca się kompleksową organizacją szkoleń
Firma zajmująca się kompleksową organizacją szkoleń

Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji oraz umiejętności, jest naprawdę bardzo, ale to bardzo ważne, niezależne od tego, jaką pracę wykonujemy na codzień. Ludzie na szczęście, coraz bardziej przykładają uwagę do swojego wykształcenia i umiejętności, dlatego też regularnie decydują się na to, żeby za...

Szkolenia z telefonicznej obsługi klienta
Szkolenia z telefonicznej obsługi klienta

W bardzo wielu firmach klientów obsługuje się telefonicznie. W celu podnoszenia kwalifikacji wykonujących to zadanie pracowników organizowane są szkolenia - telefoniczna obsługa klienta. To wbrew pozorom trudna sztuka i wymaga solidnej wiedzy, aby przekuć ją w skuteczny kontakt z klientami. W czasie szkolenia ...

Jak najlepiej zorganizować wystawy
Jak najlepiej zorganizować wystawy

Zastanawiasz się nad tym, gdzie znajdzie się dla ciebie takie centrum wystawiennicze, które będzie najlepiej dobrane i dopasowane do twoich potrzeb? Obecnie na polskim rynku znajdziemy naprawdę wartościowe miejsca, które mogą nam dostarczyć mnóstwa możliwości. Warto jest sprawdzić centrum wystawiennicze, k...